flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Представники Восьмого ААС взяли участь в тренінгу «Сервісна орієнтованість судів та комунікації з суспільством»

22 липня 2019, 16:39

19 липня 2019 року відбувся тренінг з комунікаційної діяльності судів, в якому взяли участь судді та працівники апаратів судів, які відповідають за комунікацію. Захід організовано Школою права Українського католицького університету у співпраці із Центром політико-правових реформ та Центром міжнародної правової співпраці (CILC), за підтримки Посольства Королівства Нідерландів у рамках реалізації проекту MATRA «Судді для суддів: сервісно-орієнтовані суди Західної України».

Восьмий ААС на цьому заході представляли начальник відділу забезпечення роботи суду та керівництва суду Марія Сьома і прес-секретар суду Уляна Уніят.

Під час тренінгу учасники поспілкувалися із медіа-суддею Апеляційного суду міста Арнем-Леуварден (Голландія) Рутгером Вері, заступницею директора Могилянської школи журналістики Вікторією Романюк, заступником голови правління Центром політико-правових реформ Романом Куйбідою, директором Школи права Українського католицького університету Іваном Городиським. Експерти з комунікації поділилися з представниками судів основними тенденціями та перспективами розвитку комунікаційних можливостей у судовій діяльності із застосуванням сучасних способів комунікації.

 

Програмою заходу охоплювалися такі ключові питання:

  1. Обговорення поточного стану комунікаційної роботи в судах
  2. Напрацювання ключових меседжів суду для різних цільових аудиторій
  3. Вимоги до комунікаційної стратегії судів, порядок підготовки та розробки

Впродовж тренінгу учасники працювали у групах у режимі «мозковий штурм». Кожна з груп напрацювала ключові повідомлення судової комунікаційної стратегії та основний меседж, який суд хоче донести до кожної із цільових аудиторій. Крім того, учасники тренінгу попрацювали у групах над тим, як зробити суд більш зручним та доступним для користувачів судових послуг: склали список зручностей, які вже доступні у судах, а також запропонували, що планується запровадити та що хотіли б  удосконалити.

Такі заходи є надзвичайно актуальні, цікаві та потрібні для представників судової гілки влади, адже для того, щоб судам довіряли, люди мають бачити конкретні результати судової діяльності. Судова влада має мати єдине «обличчя»,  єдину комплексну стратегію комунікації. Зважаючи на це, усі учасники тренінгу погодились, що схожі заходи на тему комунікації та сервісної  орієнтованості на споживача якісних судових послуг варто проводити частіше. На завершення,  організатори обіцяли, що тренінг буде мати продовження.