Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
16 липня 2021 року працівники апаратів Восьмого апеляційного адміністративного суду, Галицького районного суду м. Львова, Червоноградського міського суду Львівської області здобували знання і навики ефективної комунікації та клієнтоорієнтованого підходу при взаємодії з учасниками процесу і відвідувачами суду.
Команду Восьмого ААС на тренінгу представляли: помічник судді Степан Цеголко, керівник служби судових розпорядників Остап Іванков, головний спеціаліст відділу документального забезпечення-канцелярії Уляна Фока, секретар судового засідання Юлія Квітовська та прес-секретар суду Уляна Уніят.
Вітаючи учасників тренінгу, Уляна Уніят на правах співорганізатора подякувала проекту MATRA Королівства Нідерландів за двохрічну співпрацю, яка безперечно вплинула на розвиток судових комунікацій Восьмого ААС. Залучення ширшого кола працівників апарату суду до навчання є маркером того, що значення комунікації у роботі суду лише зростає. Відкритість, прозорість, клієнтоорієнтованість, якість сервісу – це важливі елементи у діяльності суду, які безпосередньо впливають на рівень довіри, позитивне сприйняття та авторитет суду і суддів у суспільстві. «У нашій щоденній діяльності ефективна комунікація є надзвичайно важливою: треба вміти бачити сигнали потенційного конфлікту, зчитувати негативні емоції та перетворювати їх на нейтральне і позитивне середовище конструктивної комунікації, вчасно і правильно реагувати на різні кризові ситуації, та намагатися запобігти їм», - наголосила прес-секретар Восьмого ААС.
Тренінг провела директорка департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради Валентина Бартошик. Опираючись на власний досвід, пані Валентина розповіла про стандарти якості у роботі державних установ.
За словами В. Бартошик, щодня Центри надання адміністративних послуг у місті Львові відвідують сотні людей, тому володіння ключовими навиками ефективної комунікації, доброзичлива атмосфера спілкування, залагодження кризових ситуацій у роботі з емоційними відвідувачами – це основа якісної і успішної роботи будь-якої установи, чи то державної, чи приватної. Однак, не менш важливе значення має вмотивованість команди та сильний авторитетний лідер.
На переконання тренерки, внутрішня мотивація – це коли кожен працівник особисто зацікавлений у результаті і ефективності роботи. Своєрідним девізом у своїй роботі вона називає вислів Генрі Форда: "Якість — це коли все зроблено правильно, навіть якщо ніхто не перевіряє."
Прес-секретар Восьмого ААС Уляна Уніят та помічник судді Червоноградського міського суду Львівської області Уляна Терех стали співорганізаторами тренінгу у межах проекту MATRA Королівства Нідерландів «Судді суддям: сервісно орієнтовані суди Західної України» (Peer 2 Peer for Justice: Service-oriented courts in Western Ukraine), що реалізується Центром політико-правових реформ (Київ, Україна), Центром міжнародної правової співпраці (Center for International Legal Cooperation (CILC), Гаага, Нідерланди) та фінансується Посольством Королівства Нідерландів в Україні.