Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Коротко про обставини справи
Позивач – сільський голова – оскаржував складену щодо нього постанову про притягнення до адміністративної відповідальності за статтею 188-5 КУпАП (невиконання законних розпоряджень чи приписів посадових осіб органів, які здійснюють державний контроль у галузі охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсів, радіаційної безпеки або охорону природних ресурсів) з таких мотивів:
Суд першої інстанції задовольнив позов частково: скасував оскаржувану постанову, мотивуючи таке рішення тим, що старший державний інспектор при розгляді справи про адміністративне правопорушення не дотримався вимог законодавства щодо місця такого розгляду. На переконання суду першої інстанції, правопорушення, передбачене статтею 188-5 КУпАП, не належить до переліку правопорушень, які розглядаються в порядку скороченого провадження (стаття 258 КУпАП), тому розгляд справи мав відбуватися не на місці вчинення правопорушення, а за місцем знаходження органу, уповноваженого розглядати справу про адміністративне правопорушення у межах його територіальної юрисдикції згідно з адміністративно-територіальним устроєм України.
Висновки апеляційного суду
Восьмий ААС відмовив у задоволенні позову сільського голови, скасував рішення суду першої інстанції та визнав – постанова про накладення адміністративного стягнення є законною та обґрунтованою. При цьому, суд апеляційної інстанції дійшов таких висновків:
Отже, на переконання колегії суддів апеляційного суду, у позивача були відсутні підстави для недопуску старшого державного інспектора до перевірки, а тому своїми діями позивач створив перешкоди для виконання обов’язків, покладених державою на екологічну інспекцію.
Постанова від 21.07.2021 у справі №167/312/21 доступна у ЄДРСР за посиланням.