Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Восьмий апеляційний адміністративний суд запрошує кандидатів на зайняття вакантної посади завідувача сектору із зверненнями громадян та надання інформації (без конкурсу у період дії воєнного стану).
Для зайняття вакантної посади завідувача сектору роботи із зверненнями громадян та надання інформації Восьмого адміністративного суду пропонуємо особам, які претендують на цю посаду, до 31 серпня 2025 року направити на офіційну електронну адресу суду inbox@8aa.court.gov.ua своє резюме та мотиваційний лист.
Зазначене резюме може бути подане у довільній формі або ж за формою, визначеною додатком 2-1 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 року № 648 (зі змінами та доповненнями).
На період дії воєнного стану призначення на посади державної служби у судах відбувається з дотриманням положень Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану» № 2259-IX від 12 травня 2022 року, тобто без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом.
Водночас зазначаємо, що кандидати на посаду завідувача сектору роботи із зверненнями громадян та надання інформації суду мають відповідати обов’язковим вимогам, серед яких:
- вища освіта ступеня не нижче магістра у галузі знань «Право»;
- досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
- вільне володіння державною мовою.
Також кандидат на вакантну посаду матиме переваги, якщо володітиме такими якостями:
- здатність мотивувати команду до ефективної професійної діяльності, делегувати завдання та контролювати досягнення результатів;
- вміння впроваджувати інноваційні рішення, діяти рішуче й орієнтуватися на досягнення цілей, підтримувати зміни та ефективно реагувати на них, а також оцінювати ефективність впровадження змін;
- вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи;
- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур, рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень.
Надсилаючи нам резюме та мотиваційний лист, Ви у перспективі матимете можливість стати частиною нашої команди, яка забезпечує організацію роботи суду, отримаєте простір для реалізації ваших професійних компетентностей та амбіцій у сприятливій робочій атмосфері.
Важливими у цій роботі є Ваші прагнення до самореалізації, стресостійкість, а також вміння ефективно взаємодіяти з колегами в умовах змін та викликів.
Ми неодмінно сконтактуємо з тими кандидатами, чиї резюме та мотиваційні листи у поєднанні із професійними навичками, кваліфікацією та досвідом роботи найбільше відповідатимуть вимогам вакантної посади.
З нетерпінням чекаємо можливості прийняти Вас у команду Восьмого апеляційного адміністративного суду!
Додатково повідомляємо щодо умов оплати праці за вакантною посадою:
- посадовий оклад – 16 462 грн;
- надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця, надбавка за вислугу років;
- місячна або квартальна премія відповідно до Закону України «Про державну службу».