Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
06 лютого 2019 року, колегія суддів Восьмого ААС розглянула апеляційну скаргу Рівненської міської ради на рішення Рівненського окружного адміністративного суду (надалі – Рівненський ОАС) від 8 жовтня 2018 року у справі за позовом приватного підприємства «Продюсерський центр «Гастролі в Україні» до Рівненської міської ради про визнання протиправним та нечинним рішення «Про заборону діяльності на території м. Рівного пересувних цирків з тваринами».
Суд апеляційної інстанції вирішив задоволити апеляційну скаргу Рівненської міської ради, прийшовши до переконання, що оскаржуване рішення Рівненської міської ради прийняте у межах повноважень, наданих органам місцевого самоврядування законодавством України, та жодним чином не порушує права і законні інтереси ПП «ПЦ «Гастролі в Україні» на ведення підприємницької діяльності.
На переконання апеляційного суду, пересувний звіринець є складовою частиною пересувного (мобільного) цирку, що використовується для тримання і транспортування диких тварин з метою їх використання у цирковій діяльності.
Виходячи з системного аналізу змісту правових норм, управління у сфері захисту тварин від жорстокого поводження в межах своєї компетенції здійснюють, зокрема, і органи місцевого самоврядування.
Таким чином, заборона розміщення на території міста Рівного пересувних і мобільних цирків з тваринами та звіринців належить до повноважень міської ради щодо управління у сфері захисту тварин від жорстокого поводження на відповідній території, що випливає із приписів частин 2 і 3 статті 28 Закону «Про захист тварин від жорстокого поводження».